Huisarts Bruggen, J. van der

Huisarts

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Bruggen, J. van der, Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk J. van der Bruggen - Voorburg op 2 oktober 2017

Twee maal geweest met onze zoon, arts praat veel liever over zichzelf dan dat hij vragen stelt. Eenvoudige zaken als luisteren naar ademhaling toen we voor zware verhoudheid langskwamen moesten we om vragen. Als er ook maar een doorvraag wordt gesteld gaat hij zwaar in de verdediging en begint weer over zijn 40 jarige ervaring. Een van de keren riep hij maar wat bij (overigens verkeerde) diagnose en vertelde dat het vanzelf overging, bleek dat er voor die diagnose 100% acuut geopereerd moet worden. Bij nabellen met hem, kwam het erop neer dat de rest van de wereld het niet snapt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruggen, J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.