Waardering over Bruijn, B., Huisartsenpraktijk Apotheekhoudende Huisartspraktijk Dijkdoc - Streefkerk op 6 november 2014

8.8

k heb bij deze huisarts en zijn medewerkers altijd goede ervaringen gehad. Als je belt om een afspraak te maken worden er veel vragen gesteld, maar dit geeft mij juist het gevoel dat er een goede voorbereiding word getroffen. Met 2 klachten moet je 2 afspraken maken, dit snapte ik eerst niet, maar de assistentes hebben me vriendelijk uitgelegd waarom dit zo is. Ze willen namelijk zorgen dat er genoeg aandacht aan elke klacht word besteed. Dus als je een afspraak hebt van 10 minuten, dan willen ze niet haasten om 2 klachten te bespreken, wat dit leidt tot fouten. Ze willen dus de beste kwaliteit bieden. Ook voor kleine vragen willen ze met alle liefde helpen, mede hierdoor voel ik mij zeer begrepen bij deze praktijk. Patiëntenzorg staat ook echt voorop. Ik merkte dit onder andere toen ik in de wachtkamer zat en er een spoedgeval binnenkwam, iedereen bleef ongelofelijk kalm en professioneel. Hierdoor moest ik langer wachten, zowel de dokter als de balie verontschuldigde zich hier Meerdere malen voor, terwijl ik dit juist onzin vond! Ik vond het juist fijn om te weten dat als er echt iets met je is, er ook volledig voor je gegaan wordt. Al met al dus zeer tevreden met deze huisarts en zijn medewerkers, ik zou deze dan ook aan iedereen aanraden. Vooral omdat goede patiëntenzorg hier echt boven alles gaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruijn, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.