Huisarts Bruin, C.G. de

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bruin, C.G. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Essellanden - Wateringen op 15 juni 2016

Overige aandoeningen

De huisartsen nemen altijd voldoende de tijd en bieden een goed luisterend oor. Ik vind de assistentes moeilijk bereikbaar, zowel telefonisch als wanneer je fysiek aanwezig bent (weinig tijd om even te luisteren en de informatie die ze verschaffen is vaak onvolledig). Het is nu een paar keer gebeurt dat ik belde voor een uitslag en te horen kreeg dat het goed was, maar mijn klachten waren nog aanwezig, de assistente pakt het vervolg dan niet op of kan de uitslag ook niet heel goed uitleggen en verwijst dat niet automatisch door naar de arts. Al met al als je een afspraak hebt gemaakt verloopt dat goed, maar het maken van een afspraak is echt moeizaam (de praktijk is telefonisch slecht bereikbaar en je krijgt bijna altijd een bandje; de assistentes zijn met andere dingen bezig of het is erg druk of... etc. etc.)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruin, C.G. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.