Waardering over Brummen, H.J. van, Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Van Brummen - Baarn op 5 februari 2013

4.3

Wanneer je een afspraak probeert te maken dan kun je soms pas na "deze week"terecht. Luistert nauwelijks en staat nietopen voor nieuwe ziekten. Wat ze niet kent accepteert ze niet, vind ik. Het is geen bestaande ziekte en willig ik uw wens niet in tot euthanasie.Gaat U maar een eindje wandelen is er nog zo eentje(assistente). Dat je doodziek bent deert ze niet vind ik. Komt U maar naar de praktijk terwijl je het niet eens meer kunt of....neem maar een taxi terwijl het economisch steeds slechter gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brummen, H.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.