Huisarts Buijs, L.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Buijs, L., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Buijs - Amsterdam op 7 oktober 2016

De heer Buijs is een aardige man en een prima arts. Je krijgt alleen nooit de heer Buijs maar vrijwel altijd een arts-in-opleiding. Hierdoor is er weinig continuïteit in het contact en kan je telkens het probleem opnieuw uitleggen aan jonge artsen die terugvallen op het handboek en niet op hun ontwikkelde kennis of intuïtie. Verder is de praktijk erg ouderwets. Voor een herhaalrecept moet je een bandje inspreken, verwijsbriefjes moet je op komen halen. Digitale tijdperk is volledig aan deze praktijk voorbij gegaan wat ongemak oplevert en je als patiënt tijd kost. Slordig vind ik dat ik jarenlang dezelfde medicijnen heb kunnen slikken zonder dat gecontroleerd werd of dit nog wel nodig was. De houding is dus niet pro-actief, zowel niet voor de patiënt als vanuit zorgkosten-optiek. Dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buijs, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.