Waardering over Burink, M.K. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Burink - Heemstede op 16 oktober 2017

2.0
  • Spijsverteringsaandoeningen

Deze huisarts praktijk, heeft alleen tijd voor je als je 1 vraag heb. Die vraag mag je komen stellen na 1 week of 2 weken wanneer ze een keer tijd hebben. Als je een tweede kleine vraag heb, dan ontbreken ze je en dreigen ze om de kamer uit te gaan en een nieuwe afspraak ervoor te maken. Ook als je van te voren belt om door te geven dat je vandaag een afspraak heb en eventueel nog een ander klein vraagje heb wat jou heel erg zorgen baart, dan wil receptie niet naar je luisteren en moet ik maar gaan overstappen. Totaal niet vriendelijk en totaal niet meelevend. Geen geduld om je uit te laten praten. Wij zijn met de familie verhuist naar een andere huisarts, die wel in Heemstede een goed indruk heeft achtergelaten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Burink, M.K. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.