Huisarts Christiaansen-de Vroomen, C.

Huisarts

Er zijn 5 waarderingen Waarderen

Waardering over Christiaansen-de Vroomen, C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Weeshuisplein - Vlaardingen op 30 juni 2017

Zwangerschap

Mijn binnenkomst begon al slecht bij deze huisarts. Op de 1 of andere manier kon ze me maar niet inschrijven. Uiteindelijk heeft mijn oude huisarts gebeld en zo hebben ze me wel ingeschreven. Ik ben na een jaar pas doorverwezen naar een specialist die mijn probleem kon oplossen. Ik kreeg vervelende opmerkingen. En elke keer had ze er over dat ze weinig tijd had vanwege de verzekering. Ze is erg chaotisch, luisterd niet, weet niet wat empathie is en houd je aan een lijntje. Je moet zelf aangegeven waar je naar doorverwezen moet worden. Dan doet ze het pas met moeite. Uiteindelijk heb ik een auto ongeluk gehad. Ze gaf aan, dat het met parecetemol wel over zou gaan. Terwijl ik enorme nekpijn en hoofdpijn had. Dit was de druppel en heb me bij een ander huisarts ingeschreven. Verbazingswekkend ging dit voor het eerst in 1 keer goed. Ik zou haar dus aan niemand aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Christiaansen-de Vroomen, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.