Waardering over Chtatou, H., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk H. Chtatou - Zwijndrecht op 18 oktober 2019

3.3

Ik ben bij deze huisarts terechtgekomen op de huisartsenpost Drechtsteden wegens klachten aan een oog, waarschijnlijk vanwege een lens. Bij het onderzoek van dit oog zette dhr. zijn nagels hard in mijn oogranden/ooglid. De oogbol heeft hij met een wattenstokje onderzocht op eventueel achtergebleven resten van een lens. De volgende dagen bleef mijn zicht slecht en namen de klachten toe. De assistente van mijn eigen HA raadde mij aan eerst langs de opticien te gaan. De opticien schrok van de krassen op mijn ooglid en van de sporen van het wattenstokje die met kleurvloeistof nog duidelijk zichtbaar waren, wat bij voorzichtig onderzoek niet het geval geweest zou zijn. Ik heb weken last gehouden en een klacht ingediend bij de HAP. Hierop volgden echter geen reacties of excuses van de arts, alleen de terugkoppeling via de klachtenfunctionaris dat hij het vreemd vond dat ik er veel last van had gehad. Wat mij betreft volgt er geen tweede bezoek aan deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Chtatou, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.