Huisarts Cleveringa, F.G.W.

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Cleveringa, F.G.W., Huisartsenpraktijk Huisartsen Werkeren, Gezondheidshuis Stadshagen - Zwolle op 29 november 2012

Ook ik had eerst wat moeite met hem, zijn voorganger Van der Flier gewend. Erg veel met hem te maken gehad deze jaren en de man kan voor mij niet snel meer stuk! Waarom? Hij is rustig, weloverwogen, erg nadenkend (wat hem soms verstrooid doet lijken) en schrijft tenminste met gezonde terughoudendheid medicijnen voor. Ik ben nu bij hem met een zeer ingewikkelde ziekte en hij denkt mee 'buiten' de 'box". Hij belt terug als hij dat beloofd, zoekt dingen ook na, of er alternatieven zijn. Ik heb 1000 x liever een arts die eerlijk zegt wanneer hij iets niet weet en met je zoekt dan een betweter die je meteen zeer beslist een diagnose geeft en daar niet vanaf wil wijken al zijn de signalen soms anders. Hij is het type wetenschapper, wat terughoudend in zijn houding en daar houden mensen soms niet zo van, die hebben lever gelijk pillen en een 100% duidelijk antwoord, terwijl zaken soms helemaal niet zo duidelijk zijn. Ons lijf en geest zijn een zeer ingewikkelde machine...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cleveringa, F.G.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.