Waardering over Coebergh, R.H., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk R.H. Coebergh - Hilversum op 9 september 2011

5.2

Je wacht gemiddeld 30 minuten omdat hij erg veel uitloopt, en ik moet zeggen dat ik dat nooit niet heb meegemaakt. Er is erg weinig tijd om iets te bespreken, dingen moeten snel snel snel wat vooral aangemoedigd wordt als hij dus al veel is uitgelopen. Hierdoor kan je niet meerdere dingen in een keer bespreken, en moet je voor elk dingetje een afspraak maken. De accommodatie is erg klein en zeer gehorig. Je kan praktisch meeluisteren met de huisarts en zijn klant. Ook heb ik een blaasontsteking opgelopen bij een van zijn behandelingen omdat zijn werktuigen denk ik niet schoon waren. Overal lijkt hij erg afwezig als je iets verteld. Wat wel fijn is is de receptenlijn, dat is erg makkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coebergh, R.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.