Huisarts Cremers, M.J.A.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Cremers, M.J.A., Huisartsenpraktijk SGE De Parade, Huisartsen - Eindhoven op 10 juni 2016

Overige aandoeningen

Zeer slechte huisarts! Autoritair en ik bepaal wel hoe jij je voelt voeren de boventoon bij deze ongeschikte arts. Weigert pertinent om je thuis te bezoeken terwijl je aangeeft ruim 40 grd. koorts te hebben en niet uit je bed kan komen zo ziek als je bent. Heb in heel mijn leven 1x de huisarts thuis laten komen waarmee ik aan wil geven dat dit echt wel nodig is als ik dit vraag. Hij luistert ook niet naar je eigen bevindingen want hij weet het echt wel beter allemaal! Nare man is het, ben echt blij met mijn nieuwe huisarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cremers, M.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.