Waardering over Daan, R., Huisartsenpraktijk Daan & Van Ardenne Huisartsen - Purmerend op 7 juni 2011

9.3

Alweer een aantal jaren geleden liep ik jaren rond met een vreselijke pijn in mijn buik. Eerdere behandelingen en onderzoeken richtten niets uit todat ik bij Dr. R. Daan terecht kwam. Zij liet direct mijn bloed onderzoeken en kwam erachter dat ik een veel te hoge hoeveelheid bacterien van een beppaalde soort in mijn maag bleek te hebben. Hier heb ik dus jaren een enorme pijn van gehad. Door goed te luisteren en een simpele behandeling was ik binnen een week van de pijn af. Verder professioneel en goed. Een aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Daan, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.