Waardering over Daane, I., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Daane en Maduro - Dordrecht op 24 februari 2014

9.7
  • COPD

Ingrid weet uiteraard waarover ze praat. Stelt je op een of andere manier op je gemak, zodat je elk onderwerp zonder "gene" kunt aankaarten. Ze heeft zeer capabele medewerksters aangetrokken, die (bijv.). zich aandienende moeilijkheden snel herkennen en doorgeven. In mijn voorbeeld kreeg ik nog diezelfde dag een telefoontje van Ingrid met het verzoek even langs te komen! Met haar opmerking "doe geen gekke dingen" gaf ze aan ook je psychische gesteldheid in de peiling te hebben. Super toch? Als huisarts is ze geweldig goed. En (100% zeker) niet alleen voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Daane, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.