Huisarts Dam, M.J.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Dam, M.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Tjasker - Papendrecht op 21 juni 2018

Psychische problemen

Raar maar waar. We zijn net mensen allemaal. En soms oordeel ik te snel op basis van uiterlijk ofzo. En als ik ff te tijd neem, dan kom ik erachter dat die persoon een graad conservatorium, en professor. Helaas proefde ik het bij de balie medewerkers. Ik heb altijd een fijne behandeling gehad. Tot op het moment dat ik burnout, en depressie had. Opgenomen geweest en altijd open en eerlijk geweest. Ik kreeg namelijk medicijnen die ook verkeerd wordt gebruikt en er  vaak een bepaald negatieve  , soms vervelende mensen bij hoort. Nu ik niet! Maar sinds het bekend is , wordt ik heel anders behandeld aan de balie. Ik krijg bv heel moeilijk een afspraak met de arts, en krijg vervelende vragen. Misschien heeft/hebben de balie medewerkers vervelende ervaringen met mensen, die ook het medicijn gebruiken. Helaas maar waar en het heeft meer inpekt dan mensen reageren. Ik ben nooit vervelend, asociaal, slecht gekleed , geweest. Sorry als ik nu iemand heb beledigd. Maar ik ben boven de 50 jaar en heb ook heel veel met mensen gewerkt. Ook in de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dam, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.