Waardering over Das, S., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Medi-Mere Poort - Almere op 26 oktober 2020

5.3

Over het algemeen ben ik tevreden met de praktijk zelf en de apotheek en de assistenten. Mijn lage waardering is puur gebaseerd op mijn huisarts . Ik voel me bij haar nooit gehoord of echt serieus genomen. Maakt weinig oog contact. Loopt midden in je verhaal naar de andere ruimte om iets te pakken . Voordat ik überhaupt.mijn verhaal heb gedaan, heeft zij haar conclusie al getrokken en ik heb altijd het gevoel dat ik snel mijn verhaal moet doen, want zij heeft het druk! Dit maakt dat ik.liever een dag langer wacht om bij een ander terecht te kunnen, dan dat ik dezelfde dag gelijk bij haar terecht kan. Ongetwijfeld dat de huisartsen het druk hebben, maar als ik mij als patiënt het gevoel krijg dat ik een last ben . Tja dan houdt het op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Das, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.