Waardering over Dekker, C.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk C.C. Dekker - Hillegom op 31 juli 2012

4.8

Ik zou mensen die een band met een huisarts willen, dr Dekker's praktijk niet adviseren om de volgende redenen; We zitten nu zo'n vier jaar bij deze praktijk en in die vier jaar zijn wij wel door 6 verschillende artsen behandeld. Heb je eindelijk een klik met een van de artsen, dan werkt de arts er niet meer. Oude assistentes waren erg vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Helaas nemen de nieuwe assistentes je klachten niet serieus en hebben ze geen idee wat sommige klachten inhouden. Daarnaast heb ik altijd het idee dat je tijdens je afspraak zo snel mogelijk moet praten zodat ze nog hun volle aandacht voor je hebben. Praat je te lang dat zijn hun gedachten afgedwaald omdat ze in tijdnood zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dekker, C.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.