Waardering over Demir, N., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk De Schoof N. Demir - Hendrik-Ido-Ambacht op 14 augustus 2013

3.7

Luisteren kan deze arts zeer goed. Maar helaas ga ik niet naar een psycholoog maar naar een huisarts. Een huisarts hoort na onderzoek een diagnose te stellen, vind ik. En niet te vragen wat je denkt wat je zelf hebt. Want daarvoor ga ik niet naar de huisarts. Als je dat dan beargumenteerd krijg je een opsomming van ziektes die je misschien zou kunnen hebben. Hij pakt de meest voorkomende geeft je een pilletje en zegt dat waarschijnlijk niet gaat werken dan gaan we gewoon een ander medicijn proberen. Ik kom helaas te vaak bij deze arts. Maar ik zou heel graag naar een andere huisarts overstappen. Ik beveel deze huisarts dan ook niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Demir, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.