Huisarts Dijke, J.J. van

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Dijke, J.J. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Rozet - Westervoort op 26 november 2012

De heer van Dijke is een prima huisarts met een goed inschattingsvermogen. Ik ben al sinds het begin van zijn praktijk een cliënt van hem. Hij heeft mij met meer en minder ernstige zaken goied geholpen en zo nodig doorverwezen. Ook zijn collega´s die soms zijn praktijk waarnemen functioneren naar behoeven. Soms is hij er zelf wat minder en is er ´weer eens´ een collega. Dit is mijn enige kritiekpunt. Hij is een innemende professionele arts, vandaar mijn hoge cijfers op de diverse punten in uw waarderingslijst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijke, J.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.