Waardering over Dijken, J. van, Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk van Dijken - Veenendaal op 17 oktober 2019

7.8
  • Dementie

Deze arts luistert niet, volgt zijn eigen weg. Betrekt de familie niet in een overleg / stappenplan.Na een gesprek van familie met de arts heeft de arts zijn excuses aangeboden voor zijn gemaakte fouten. Hij schrok erg van zijn handelswijze. Dat siert hem om zijn fouten toe te geven. Vertrouwen in deze arts is er nog niet maar zal na nu moeten groeien. Het was een eerlijk en open gesprek vandaar deze nieuwe score.

Reactie van/namens Dijken, J. van

21/10: Graag zou ik persoonlijk met u in gesprek gaan over uw ontevredenheid. Wilt u hierover contact opnemen met de praktijk? Alvast bedankt.
04/11: Helaas heb ik nog geen reactie van u vernomen. Nog steeds zou ik graag met u in gesprek gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijken, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.