Waardering over Dijkman-Hanke, E., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk E. Dijkman-Hanke - Groningen op 7 juni 2011

4.0

Het maken van een afspraak is als reserveren in een sterrenrestaurant, plan je bezoek tijdig. Voor acute zaken heb je hier dus weinig aan en kun je beter naar de huisartsenpost gaan. Ook voor advies en hulp kun je dat beter doen. De dokter geeft je op zich best veel tijd, maar wat heb je daar aan als ze je niet serieus neemt. Bezoeken hebben nooit geleidt tot het gewenste resultaat, wat te wijten is aan slechte diagnose en dito behandelplan. Ik ga er heen voor een kapotte knie en kom thuis met een neusspray. Neusspray heb ik nog steeds, kapotte knie ook, dokter niet meer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkman-Hanke, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.