Waardering over Dijkman-Hanke, E., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk E. Dijkman-Hanke - Groningen op 31 juli 2012

Ik vind dokter Dijkman een bijzonder fijne huisarts, ze luistert goed, is oplossingsgericht, snapt dat je niet met bepaalde dingen rond wilt lopen en denkt goed mee, geeft ook nog eens uitleg. Ze heeft me altijd serieus genomen. De assistentes vind ik ook heel aardig, ook zij denken goed mee en geve goed advies. Afspraken maken kan heel goed, alleen moet je soms een poos wachten voordat je terecht kunt. De mannelijke huisarts in haar praktijk vind ik minder fijn, hij luistert niet, legt niet uit (dan is hij nog wel even bezig...) is niet duidelijk en geeft mij niet het idee dat ik serieus genomen wordt. Door dokter Dijkman daarentegen wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkman-Hanke, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.