Waardering over Dijkzeul, M.Y.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Bekel en Dijkzeul - Apeldoorn op 8 augustus 2012

9.7

Vanaf het begin ben ik patient bij haar. Speelt goed op zorg situaties in. Dit heb ik zelf ervaren in de laatst ander half jaar waar er grote medische ingrepen plaats hebben gevonden. Geeft goede adviesen en durft door te verwijzen. Haar persoonlijke benadering wordt als zeer positief bevonden. Je bent geen nummer maar mens. Mee werkend personeel in de praktijk is prima. Van dokkterassistente tot arts ondersteuner, diabeetverpleegkundige... enz. De accomodatie is prima. Net allemaal nieuw en rolstoel vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkzeul, M.Y.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.