Huisarts Doorn, K.N. van

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Doorn, K.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Merlijn - Purmerend op 12 december 2016

Acute bronchitis

Slecht behandeld. Zo ga je echt niet om met jonge kinderen. Wij voelden ons niet gehoord en niet serieus genomen. Onze dochter bleef maar hoesten. Na een paar weken wilden wij echt actie. Maar er werd na lang zeuren eindelijk een afspraak gemaakt De assistente was niet bepaald begripvol. Toen de arts ook geen begrip leek te tonen was voor ons echt de maat vol. We zijn boos geworden en daardoor 'mochten' wij bij Gods gratie naar de specialist. Aldaar bleek er wel degelijk iets aan de hand te zijn. Na dit (zoveelste incident) hebben wij besloten over te stappen naar de praktijk in de buurt. Hier zijn wij heel blij mee. Wij willen dit daarom delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Doorn, K.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.