Waardering over Dopper, J.R.M., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Dopper - Vlaardingen op 6 augustus 2019

Ik heb al heel lang Dokter Dopper,vind het een fijne begripvolle open en oprechte Dokter.Maar zijn ook al lange werkende  assistente is ook erg lief en begripvol.Moet erbij zeggen heb een enorme angst voor een dokter en alles wat daar komt kijken.Als ik daar binnen kom ben ik bang,maar door de fijne ontvangst en dat ze me inmiddels wel kennen zwakt dat af en ga ik altijd weer opgelucht weg.Buiten dat is hij niet zomaar een dokter,hij heeft goede contacten in het ziekenhuis en daarbuiten.Er ging zelfs een gerucht hij gaat  weg denk dat heel wat mensen toen hadden gebeld,want kort ernaar hing er een papier de dokter gaat niet weg.Gelukkig maar

Bent u of werkt u voor Dopper, J.R.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.