Waardering over Dopper, J.R.M., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Dopper - Vlaardingen op 12 juni 2015

3.0

Ik zit nu al sinds 2003 bij deze huisarts en de conclusie is dat als je er niet hoeft te komen het een prima huisarts is. Als je hem echter wel nodig hebt, kom je al snel tot de conclusie dat hij niet luistert, stug is, niet helpt, niet doorverwijst, vasthoudt aan protocollen die niet terzake doen en je blijft afrekenen op niet kloppende conclusies die hij zelf getrokken heeft. Ik had eigenlijk voor alles, behalve voor de assistente een 1 willen geven. De assistent is een hele fjine dame die wel bereid is om naar je te luisteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dopper, J.R.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.