Waardering over Dopper, J.R.M., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Dopper - Vlaardingen op 5 februari 2013

4.0

Na 30 jaar Dopper, heb ik een andere huisarts. Eerder moeten doen. Nu, achteraf weet ik dat hij te lang aan kijkt en liever zelf kijkt of hij het kan oplossen dan het over laat aan een specialist. Ooit keer met rug klachten geweest, wilde verwijzing naar ortho-manueel arts, nee, Dopper wilde eerst zelf onderzoeken, kom op, je bent huisarts dus gedraag je daarnaar en laat specialisme over aan de specialist! Nu andere huisarts omdat mijn man al 5 jaar lichamelijke klachten had, ook aangegeven dat deze ziekte in familie voor kwam, uit eindelijk deed hij eigen onderzoekje, helaas te laat voor mijn man. Wat mij de ogen opende was de reactie van chirurgen in ziekenhuis; geschokt dat deze huisarts dit 5 jaar heeft genegeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dopper, J.R.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.