Waardering over Dorhout-Kuijvenhoven, M.E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Barten en Dorhout - Heerhugowaard op 31 mei 2017

3.3

Mijn dochter had een aangeboren hartafwijking, we zijn twee keer langs geweest omdat ze niet dronk en kortademig was. volgens deze arts niks aan de hand... vervolgens bij de consultatie bureau ontdekte de arts dat er iets niet goed is met haar hart en longen, in ziekenhuis bleek dat de longen vol zaten met vocht en dat ze ernstige hartafwijking had. bijna hadden we haar verloren. Verder de praktijk is meer gesloten ivm vakantie, cursussen enzo. dan dat ze open zijn, afspraak loopt altijd minstens 20 min uit. de receptioniste is niet aardig en de wachtkamer is piep klein. wij zijn weg daar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dorhout-Kuijvenhoven, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.