Huisarts Eijk, K.F. van

Huisarts

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Eijk, K.F. van, Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Stelle, Huisarts Van Eijk - Hoogvliet op 1 oktober 2017

Eczeem

Van eczeem/allergie, gehoorklachten van de kids tot meerdere klachten van verkoudheid tot zwangerschapsgerelateerde klachten. Allereerst de pluspunten. Je hebt een huisarts die goed naar je luistert, die vooral ook heel goed en leuk met de kinderen omgaat. Je voelt je serieus genomen. De assistent zijn verder heel aardig. Het pand is modern en beschikt over alles wat je nodig hebt zoals meerdere zorgverleners onder 1 dak ook kinderartsen van franciscus, brede lift voor mijn duowagen en apotheek.Enige minpunt vind ik soms de bereikbaarheid van de huisarts. Je krijgt vaak een bandje dat zegt dat te druk is en je moet terugbellen en dan wordt de verbinding gewoon gebroken, dit vind ik niet kunnen. Ik vind dat je zelf wel kan besluiten of je wilt wachten of niet. Verder jammer dat als de huisdoende arts er niet is er niet automatisch wordt doorverbonden naar de waarnemende arts maar je steeds opnieuw een nummer moet intikken. Ook het menu voor herhaalrecepten is er dan ineens niet bij.Al met al een hele fijne huisartsenpraktijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eijk, K.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.