Huisarts El Ghouch, E.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over El Ghouch, E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Medius - Arnhem op 5 maart 2018

Voor mij was de ervaring ronduit om te janken. 'Waarom zou je bloed prikken om te kijken of je tekorten hebt? Je kunt toch ook gewoon vitaminen slikken? In Nederland heeft vrijwel niemand tekorten hoor. 'Nee bloed wordt er dus niet geprikt. 'Waarom wil je een verwijzing naar de neuroloog? Daar ben je in 2016 toch ook al geweest?' En dus ook geen verwijzing gekregen. Dit waren de antwoorden die ik van hem kreeg. Oftewel, totaal niet serieus genomen. Die klachten die ik heb worden bezien als: 'zit tussen de oren' Echt, geen fijne dokter. Hij wil niet met je mee denken. Ben dus ook op zoek naar een ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor El Ghouch, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.