Waardering over Elfering, I.M., Huisartsenpraktijk SAG Gezondheidscentrum Haveneiland, Huisartsen - Amsterdam op 26 juni 2019

3.3

Slecht contact met de assistente, zij heeft teveel een beoordelings karakter afspraak maken wordt daardoor lastig, klacht niet op waarde geschat.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk SAG Gezondheidscentrum Haveneiland, Huisartsen - Amsterdam

geplaatst op 27 juni 2019

Geachte heer/mevrouw, wat vervelend dat u ontevreden bent over het contact met één van onze assistenten. Al onze assistenten zijn getraind in triageren en verfrissen deze kennis jaarlijks d.m.v. nascholingen. Het spijt ons te horen dat u deze expertise anders heeft ervaren. Graag ga ik hierover met u in gesprek. Zou u contact op willen nemen met ons gezondheidscentrum en willen vragen naar de centrummanager? Bij voorbaat dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elfering, I.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.