Waardering over Elfrink, R.W., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Elfrink - Vijfhuizen op 13 februari 2013

3.8

Ik vind het een een verschrikkelijke vrouw, vergeet dat ze langs zal komen bij terminale patiënt, vergeet uitslagen mee te nemen. Staat onwillig tegenover euthanasie en heeft geen enkele compassie! Vindt het niet de moeite waard om je te condoleren, het ontbreekt haar aan sociale vaardigheden. Weigerde te komen terwijl vader een herseninfarct had en zei doodleuk dat hij allang in een verpleeghuis hoorde te zitten, maar dat hij door mijn hulp thuis werd gehouden, terwijl ik maar geen indicatie van ciz kreeg, die nodig is voor opname. Ze verdiept zich totaal niet in de problematiek rond de patiënt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elfrink, R.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.