Huisarts Elings, M.W.G.M.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 8 waarderingen Waarderen

Waardering over Elings, M.W.G.M., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Elings - Rotterdam op 4 maart 2018

Hoge bloeddruk

Dit huisartsenpraktijk is niet aan te bevelen! Het is zelfs af te raden... Ik heb om überhaupt een afspraak met de huisarts te kunnen maken, ruim een week lang geprobeerd contact op te nemen! De telefoon wordt nooit opgenomen door de assistenten. Na 1 week krijg je dan vervolgens te horen dat er een storing in het systeem was. Ik heb letterlijk elke dag meerdere malen geprobeerd een afspraak te maken. Nadat ik de assistente wel eindelijk aan de telefoon kreeg, was er pas plek na 3 weken voor een afspraak. Dit is echt rampzalig. En dan ben ik nog niet begonnen over de omgang van de assistenten met de patiënten! De assistenten achter de balie bieden totaal geen luisterend oor en geven geen goede informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elings, M.W.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.