Huisarts Elmans-Reuvers, M.J.C.M.

Huisarts

Er zijn 2 waarderingen Waarderen

Waardering over Elmans-Reuvers, M.J.C.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Teteringen - Teteringen op 20 maart 2019

Een ontzettend slecht gevoel over gehouden na de afspraak met deze huisarts. zelf kom ik niet vaak bij een huisarts en zodra ik dan de stap neem is het vaak ook serieus. Echter bij de laatste afspraak werden alle klachten niet erg serieus genomen in mijn optiek. Ik heb dan ook totaal niet het gevoel dat er geluisterd wordt naar de patiënt in dit geval. en ook de afspraak was lastig te plannen ivm werk kan ik niet altijd tussen 8 en 11 bellen en ik was net iets later aangezien er ook niet opgenomen werd tussen die tijd toen ik belde. Eenmaal iemand aan de lijn kreeg ik te horen dat ik tussen 8 en 11 moest bellen omdat er anders geen afspraak gepland kan worden. Ik heb iemand anders laten bellen uiteindelijk om te zorgen dat ik terecht kon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elmans-Reuvers, M.J.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.