Waardering over Elmans-Reuvers, M.J.C.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Teteringen - Teteringen op 17 maart 2016

4.3
  • Allergieën

Onze zoon is afgelopen vrrijdag voor allergie bij haar langs geweest. We hebben toen aangegeven dat hij de eerste plekjes van de waterpokken vertoonde. Ondanks dat heeft ze een crème, hydrocortisol, voorgeschreven. Dit heeft uiteindelijk geleid tot diverse ontstoken plekken op het lijf van onze zoon. Hij heeft hierdoor ontzettend veel pijn gehad. Afgelopen maandag is ook door de assistente nogmaals aangegeven door te gaan met de crème. De crème mag nooit gebruikt worden bij waterpokken nu blijkt. Bij de huisartsenpost gelukkig maandag avond een ander middel ontvangen. Gelukkig daar wel iemand met kennis en interesse in het persoontje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elmans-Reuvers, M.J.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.