Waardering over Ephraïm, M.P., Huisartsenpraktijk Therapeuticum Aurum, Huisartsen - Zoetermeer op 4 september 2019

2.0

Ik was mantelzorger en eerste contactpersoon voor een familielid, inmiddels overleden, die veel problemen heeft gehad met deze huisarts.Ephraim komt stelselmatig afspraken niet na. Hij keurde de persoon goed om naar huis te gaan, terwijl opname in een verzorg/verpleeghuis volgens het CIZ noodzakelijk was.

Reactie van/namens Ephraïm, M.P.

Geachte heer/mevrouw, Het is buitengewoon vervelend voor u wanneer dit zo is verlopen en zou nooit mijn bedoeling zijn geweest. Het is juist altijd mijn streven om de zorg te bieden of te regelen die het beste past bij de patiënt en daarover steeds met elkaar in gesprek te blijven. Ik begrijp dan ook niet wat er is mis gegaan in de communicatie en zou hierover graag met u in gesprek komen om mijn eigen handelen te toetsen en van te leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ephraïm, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.