Waardering over Esseveldt, P. van, Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Westwijk, Huisartsenpraktijk van Esseveldt - Amstelveen op 26 april 2017

4.7

Al meer dan 25 jaar patiënt, maar nog nooit meegemaakt dat een afspraak op tijd is, zelfs als je s' morgens de eerste bent kan je minimaal 15 min vertraging aanhouden oplopend tot 50 min. Erg afwachtende huisarts, moeilijk bereikbaar. Vaak onverwacht afwezig. Ik had met spoed een verwijzing nodig voor een second opinion, na 48 uur! nog niet geregeld. Sinds de praktijk op Duizenblad zit is de bereikbaarheid nog slechter geworden. Je wordt niet of op een ander tijdstip teruggebeld en erg onvriendelijke assistenten. Die je het gevoel geven een nummer te zijn.Ik ga nu echt op zoek naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Esseveldt, P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.