Huisarts Eunen, S.H.S. van

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Eunen, S.H.S. van, Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Van Eunen - Sint-Michielsgestel op 11 maart 2017

Ik ben twee keer bij deze huisartsenpraktijk geweest en beide keren voel ik me niet serieus genomen worden met mijn klachten. Bij eerste bezoek wordt op onvriendelijke manier gezegd dat als je 2 kleine dingen hebt, je voortaan ook 2 afspraken dient te maken. Dhr van Eunen vond ik kortaf en niet geinteresseerd. Na bloedprikken was de informatievoorziening beperkt. En bij reizigersadvisering krijg je het advies dat je o.a. een vaccinatie nodig hebt die zij niet zetten zonder verdere toelichting. Praktijk is prima, alleen wordt niet aangegeven in welke kamer je dient te zijn als je wordt omgeroepen en ontbreken deurbordjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eunen, S.H.S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.