Waardering over Evera-Preesman, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Admiraalsplein - Dordrecht op 16 maart 2016

6.7
  • Longaandoeningen

Ook ons gezin heeft helaas meerdere slechte ervaringen met het kunnen maken van afspraken. Er is geen inloopspreekuur maar je kunt bellen vanaf 08.00 uur 's ochtends om een afspraak te maken. Echter is onze ervaring dat als je de derde beller bent je al niet meer dezelfde dag een afspraak kan maken. Ook is het niet mogelijk om een afspraak voor een volgende dag te maken. Mij werd toen letterlijk verzocht het de volgende ochtend weer te proberen, een zeer teleurstellende oplossing als je met een huilend kind zit. Wij als gezin met twee kleine kinderen vinden dit zeer teleurstellend en eigenlijk zwaar onder de maat qua dienstverlening.Als er dan éénmaal een afspraak is gemaakt dan is onze ervaring over het vervolg wel zeer positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evera-Preesman, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.