Waardering over Faassen, J. van, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum West, Huisartspraktijk J. van Faassen - Emmeloord op 7 november 2012

6.8

Alleen bereikbaar van 8 tot 10 uur. vaak geen contact ivm. gedraaide nachtdienst of vrije dag. De nieuwe locatie is erg oke met een prettige wachtruimte met een leestafel en een klein hoekje waar kinderen kunnen spelen. Het verschild per assistend hoe je te woord gestaan wordt. De dokter is qua communicatie niet erg sterk. Ik kom er vandaan met een onbegrepen gevoel en niet wetend of ik de verwijzing/behandeling (en de uitkomst daarvan) aan moet gaan of niet. Aangezien ik het idee heb dat wat ik ook kies dat ik hoe dan ook niet geloofwaardig overkom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Faassen, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.