Huisarts Flier, A. van der

Huisarts

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Flier, A. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van der Flier - Capelle aan den IJssel op 27 oktober 2016

Astma

Mijn klacht gaat over de assistente die op een maandag en donderdag aan de telefoon zit. Je kunt met heel veel moeite een afspraak met de huisarts bij haar maken. Aan de telefoon is zij erg onvriendelijk, gedraagt zich  arrogant en is zeker geen visitekaartje voor de praktijk! Ik probeer na mijn laatste vervelende ervaring met haar voornamelijk op dinsdag, woensdag en vrijdag te bellen voor een afspraak met de andere assistente, zij heeft wel een luisterend oor en is gelukkig wel klantvriendelijk bezig. Maar het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat dit nodig is! Huisarts van der Flier is een vriendelijk, kundig betrokken huisarts. Jammer dat de assistente (maandag, donderdag) dit alles zo teniet doet!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flier, A. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.