Waardering over Franse, C.H., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk FransePoel - Purmerend op 19 augustus 2013

3.3

Dhr. Franse komt op mij over als een man die geen plezier heeft in zijn werk. een 'goedemorgen' kan er nog maar net van af. Mij geeft hij niet het gevoel dat hij daadwerkelijk geïnteresseerd is in mijn ongemakken. Voor mijn kwaal wilde dhr. Franse mijn houding controleren. Hij vindt dat mijn rug een goede houding aanneemt en ik goed sta. Vrij typisch, wanneer ik rondloop met scoliose en steunzolen. Na deze constatering kan ik deze huisarts niet meer serieus nemen en ga ik op zoek naar een ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franse, C.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.