Huisarts Freeke-Maas, J.A.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering Waarderen

Waardering over Freeke-Maas, J.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk ten Haven - Udenhout op 22 maart 2019

Sind een aantal maanden sta ik ingeschreven bij Huisartsenpraktijk Ten Haven in Udenhout. In deze korte heb ik vanwege medische zaken (zeer pijnlijk borstabces) regelmatig contact gehad met Dr Freeke (vrouwelijke arts die op woensdag waarneemt in de praktijk.) Het eerste bezoek bij Dr Freeke vond ik al meteen erg prettig en ik voelde me al snel op mijn gemak. Ze luistert goed naar wat je zegt en neemt echt de de tijd voor je. Na het onderzoek in het ziekenhuis belde ze me op om te vragen hoe alles gegaan was dit gaf mij echt  een zeer prettig gevoel! Een hele vrolijke spontane en zeer deskundige arts! Ik ben er blij mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Freeke-Maas, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.