Waardering over Frenken, L.M.G.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Oranjeplein - Goirle op 14 juli 2019

4.8

Ik bezocht dr. Frenken om de uitslag van een bloedonderzoek te bespreken in de hoop op enige geruststelling. De reactie van dokter Frenken ging echter tegen al mijn verwachtingen in. Hij begon zijn stem te verheffen en tegen mij hard schreeuwen. Ik stond werkelijk versteld en kreeg een knoop in mijn maag. Eenmal buiten kreeg ik tranen in mijn ogen en begon ik over mijn hele lichaam te rillen, terwijl ik niet kon geloven wat er zojuist was voorgevallen. In plaats van de geruststelling waar ik op hoopte was ik twee dagen lang niet meer in staat om te eten of te slapen. Ik ben een voormalig kankerpatiënt.

Reactie van/namens Frenken, L.M.G.J.

Het is heel vervelend als iemand zich niet serieus genomen voelt. Misschien kunt u contact opnemen met de assistente om eea te bespreken. Ik kan er zo weinig aan veranderen in de anonimiteit. mvg L.Frenken, huisarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frenken, L.M.G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.