Waardering over Goense, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zonneoord - Den Haag op 8 november 2014

8.8

Dr. Goense is naar mijn mening een uiterst bekwaam arts. Zijn diagnoses zijn immer juist, Hij luistert goed naar de patiënt en gaat minutieus te werk. Doet veel aan nazorg en heeft menselijke belangstelling. Ik zou mij geen beter dokter kunnen wensen. Bovendien is dat ook de mening van mijn familie en kennissen die ook zijn patiënten zijn. De assistentes in de praktijk zouden wat soepeler in de benadering kunnen zijn, waarbij tevens de wachttijden voor de telefoon voor krachtige verbetering vatbaar zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goense, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.