Huisarts Gouw, A. van der

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Gouw, A. van der, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Bottendaal, Huisartsen - Nijmegen op 6 april 2017

Annoek is nu zeven jaar mijn huisarts en heeft me in de afgelopen jaren heel goed begeleid in een zowel fysiek als mentaal moeilijke periode. Ze luistert, neemt klachten serieus, maar relativeert ook om zo zorgen weg te nemen. Ik ben met meerdere klachten geweest: meniscusbeschadiging, advies over medicatie, een kleine ingreep. Alles is bespreekbaar en in overleg wordt gezocht naar een goede oplossing. De online consulten, die vlot worden beantwoord, zijn handig voor kleine vragen. Ik voel me er op m'n gemak ben erg tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gouw, A. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.