Waardering over Grootenhuis, P.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Buijs - Grootenhuis - Visser - Hoorn op 9 juni 2017

1.0

Sibran/sibrien ofzo, had blijkbaar te veel zin in het weekend.. Woensdag eerst al bij de huisarts geweest om vervolgens die zelfde avond al naar de huisartsenpost te moeten en opgenomen te moeten worden in het ziekenhuis. Toen chirurgisch onderzocht helaas niks gevonden. Maar nog steeds ondraaglijke pijn die alleen maar verergerd... vandaag (vrijdag) naar gynaecoloog geweest die zei om 10 uur dat hij direct me huisarts ging bellen omdat er voor het weekend actie ondernomen moest worden. Als wij om 1 uur niet gebeld waren, moesten we zelf bellen. Uiteraard hebben ze van half 1 tot half 2 geen bereikbaarheid. Toen om half 2 maar gebeld. Zouden snel terug gebeld worden. Ruim uur later bellen we zelf maar weer. Uit eindelijk om half 4 zijn we gebeld. Wordt er gezegd, na het weekend kunnen we er eventueel naar kijken om je door te sturen naar de dermatoloog... terwijl er gezegd werd dat er voor het weekend actie ondernomen moest worden. Toen werd er aangeraden de huisartsenpost te bellen.... ondertussen wordt de pijn alleen maar erger! Dit is trouwens de 2e keer dat dit gebeurd. De vorige keer ging het vanzelf over. Maar blijkbaar zit er toch iets niet goed. Want bewegen, zitten, liggen, alles doet pijn... maar er kon niks meer gedaan worden omdat het zo laat was... ps dit is een verhaal over mijn vriendin, die kan deze recensie momenteel niet zelf schrijven namelijk... Deze dokter is een afrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Grootenhuis, P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.