Waardering over Gumus, E., Huisartsenpraktijk Huisartsengroep Eureka, praktijk Gumus - Dordrecht op 24 februari 2018

9.8
  • Beroerte

Mijn man werd niet lekker en kon zijn arm niet goed gebruiken. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik maakte me zorgen en was een beetje in paniek.  Na het bellen kon ik direct terecht. Dr Gumus vertrouwde het ook niet en besloot na onderzoek mijn man direct door te sturen naar het ziekenhuis. Achteraf bleek hij een beroerte te hebben gehad.  Ik ben blij dat de dokter zo snel en adequaat gehandeld heeft. Volgens de neuroloog zal door het snelle optreden  waarschijnlijk geen verlammingsverschijnselen optreden. Hij gebruikt nu bloedverdunners. Wij zijn Dr Gumus dankbaar voor de goede zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gumus, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.