Waardering over Haan, M. den, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Watersteeg - Amersfoort op 14 juli 2017

2.5

Na lang gelopen te hebben met klachten over heftig zweten en extreem droge ogen met nog maar weinig zicht. Alles werd op de overgang geschoven. Totdat zoals gebruikelijk bij deze dokter hij vervangen werd door een arts in opleiding, wat mijn geluk was. Zij liet mijn bloedwaarden meten en kreeg de volgende dag een telefoontje van haar dat ik direct contact met een internist moest nemen. Na excusses van Dhr de Haan besloot ik om hem een tweede kans te geven. Vandaag gebeld met assistente met de mededeling dat ik zulke erge klachten heb, krijg ik te horen dat ik alleen met spoed mag bellen omdat de huisarts 2 weken met vakantie is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haan, M. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.