Waardering over Haar, N.M. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Vlaardingen Centrum - Vlaardingen op 18 juli 2018

4.3

Ik heb niets tegen Dr vd Haar zelf goede huisarts...luisterend oor en goede behandelingen. Maar de assistente's verschrikkelijk, medicijnen verkeerd doorgeven aan apotheek.....niet telefonisch doorgeven als de praktijkondersteuner ziek is en dan zeggen dat ze de hele morgen mij had gebeld, ik vroeg haar op welk nummer zij mij had gebeld heeft ze een heel ander nummer staan dan die ik heb? terwijl zij mij vorige week op mijn nummer had gebeld.......smoesjes! Een telefonische afspraak maken is ook een ramp wachten wachten wachten en nog eens wachten eindelijk opnemen krijg ik te horen een moment aub en dan nog eens 15 minuten wachten! Ben blij dat ik naar een andere stad ga verhuizen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haar, N.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.