Waardering over Harmsen, G.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Harmsen - Nijverdal op 11 februari 2013

medewerksters waar je van op aan kan, erg persoonlijk, goede voorlichting. 1 nadeel, als je halverwege de morgen of middag een afspraak hebt, moet je al snel een half uur wachten. Heb je bv om 3 uur een afspraak, en de persoon die eerder in de wachtruimte zit maar eigenlijk ná jou die afspraak heeft, is gewoon eerder aan de beurt omdat ze werken met zo'n belletje van: volgende patient. Ik kan er iet aan wennen.Ik was gewend dat de huisarts mij persoonlijk uit de wachtruimte ophaalde, op het moment dat je ook daadwerkelijk de volgende patient was. Maar de zorg en de behandeling staan natuurlijk op de 1e plaats en daar ben ik erg tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harmsen, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.